37
زندگی را گریستم...
تلخی هایش را به دستمالی سپردم که اکنون تلخی را به رخ کشیده...
و شیرینی اش را در چشمانم جا گذاشتم تا شیرینی زندگی را همیشه به رخ بکشد...
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 20:57 توسط ریحانه
|