72
امروز را چگونه بگذرانم...
وقتی که می دانم تو فردا، دیگر نیستی...
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 17:33 توسط ریحانه
|
وقتی که می دانم تو فردا، دیگر نیستی...
اما نگاه جا مانده در عکست را نه...!
می دونم اگه نیام، اگه ننویسم انگاری خودمو گم کردم
اما،به وقتش،به زمانش بر می گردم...
شاید وقتی کمی حالم از اینی که هست بهتر شد...
شاید همین فردا، شاید هم...