(درد و دل) 70
می دونم طاقت دوری از اینجا رو ندارم...
می دونم اگه نیام، اگه ننویسم انگاری خودمو گم کردم
اما،به وقتش،به زمانش بر می گردم...
شاید وقتی کمی حالم از اینی که هست بهتر شد...
شاید همین فردا، شاید هم...
+ نوشته شده در یکشنبه نهم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 12:25 توسط ریحانه
|