می دونم طاقت دوری از اینجا رو ندارم...

می دونم اگه نیام، اگه ننویسم انگاری خودمو گم کردم

اما،به وقتش،به زمانش بر می گردم...

شاید وقتی کمی حالم از اینی که هست بهتر شد...

شاید همین فردا، شاید هم...